mandag 18. januar 2010

Varmeflasketrekk


I desember fant jeg et flott varmeflasketrekk i juleheftet til Sandnes. Jeg elsker ull og dette skulle toves også, helt supert! To trekk ble julegaver og et ble en gave nå i januar. Ellers har jeg faktisk klart å lage et trekk til meg selv, og et til datteren min. Hennes trekk ble strikket i Tove og Pt2. Jeg hadde masse rester i Pt2 etter noen stripete luer jeg strikket til henne da hun gikk i barnehagen. Veldig artig å kunne bruke disse nå når hun er 14 år! Varmeflaskene ble fantastisk gode!

3 kommentarer:

  1. den skal du ta med oppskrift på på neste strikkecafe, for sånn skal jeg lage meg :)

    SvarSlett
  2. Ikke noe problem! De er supergod og veldig enkel å strikke:)

    SvarSlett
  3. godt :) da blir det varmetrekk til jul :)

    SvarSlett