søndag 18. april 2010

Smykker i porselen og keramikk


Var så heldig å få ta et kurs hos Lill Irene i bruk av porselen og keramikk. Veldig koselig å sitte og forme disse klumpene til personlige ting. Enda mer koselig å kunne se resultatene etter glasering og brenning! Legger ut noen bilder av noe jeg var fornøyd med... Nå må jeg bare bli kvitt denne evige forkjølelsen, så kan jeg hive meg over den leiren jeg har liggende på kjøkkenbordet!

http://epla.no ligger mange av Lilly sine produkter for salg under navnet Lilledesign! Absolutt verdt en titt:-)

2 kommentarer:

  1. Du sysler litt med mye rart du :) Jeg oppdaget ikke at du og hadde blogg før nå nettop jeg! (litt treg har jeg nå alltid vært)

    SvarSlett
  2. Fantastisk at noen har funnet den i det hele tatt må jeg si;-) Jeg er ikke så veldig ivrig. Håper det tar seg opp;-)

    SvarSlett