lørdag 1. januar 2011

Mariusgenser

Datteren min har i lengre tid ønsket seg Mariusgenser og forøvrig det som kan lages i dette mønsteret:) Så helt i slutten av november fant jeg ut at det gikk jo an å prøve seg på en slik... Dersom jeg skulle bli ferdig kunne hun få den til jul og dersom ikke, så har hun bursdag i mars:) Så etter å ha strikket i smug i tre uker ble den ferdig! Klarte til og med å vaske og tørke den i smug:D Hun fikk den på julaften og ble heldigvis veldig fornøyd:) Så nå har mannen funnet ut at dette kunne han også tenke seg, og gjerne at han kan bruke den i Vikersund i februar! Så i romjulen ble den kjøpt inn et hav med nøster (siden han er nesten 2 meter høy) og nå er jeg i gang igjen!!

4 kommentarer:

  1. Nydelig genser. Syntes du skal strikke en til deg selv også jeg ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Katrine. Jeg får nesten se om jeg orker tanken på en til meg selv også:) Har en kjole jeg strikker til meg selv som også burde vært prioritert etterhvert;)

    SvarSlett
  3. He he, strikke genser i Hallvard størrelse er ikke bare bare:)

    SvarSlett
  4. Har kjøpt masse ekstra blått garn, ja:) Dersom det blir for mye kan han få en lue også;)

    SvarSlett