fredag 1. januar 2010

Jeg har lenge tenkt å opprette en blogg, men det har liksom alltid blitt utsatt. Jeg har vært inne på mange forskjellige blogger og synes det er veldig interessant med alle hobby- og interiørideer det er å finne. Min blogg kommer nok for det meste å inneholde bilder og linker til oppskrifter på forskjellige ting jeg lager. Jeg har en tendens å gi bort tingene jeg lager, så det blir på en måte "arkivet" mitt over ting jeg lager...

For tiden holder jeg på med et belte til Hardangerbunaden til datteren min. Hun skal konfirmeres i september, og er så heldig å få komplett bunad av mine foreldre. Før dette ble bestemt hadde jeg tenkt å gi henne bunaden, så for å spare på utgiftene ble det slik at jeg begynte på dette selv. Så nå er bringeduk ferdig, og beltet begynner å nærme seg en ende... og når dette er i boks - så begynner jeg på belte og duk til meg selv:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar