søndag 4. mars 2012

Litt av hvert :)

Det er veldig koselig å produsere forskjellige ting, derimot ikke så kjekt å publisere... Så nå tar vi alt i en engang!
Finner støtt og stadig bilder av ting jeg har husket (vel og merke)å ta bilder av før de gis bort. Dukkeklærne ble strikket til min niese sin 2 års dag. Mønster er Sandnes og garn Silja.
Flerfarget sjal er mønster funnet på internett, garn Kauni.
Strikket og tovet varmeflasketrekk i Marius fantes ikke mønster på, så dette måtte designes!! Denne er sendt til en god tysk venninne:)
Sokker er strikket i garnet Sterk, som er et fantastisk deilig garn i alpakka og nylon, mønster er fra Hillesvåg.
Så er det jo julekulene til Arne og Carlos, da...
Babykjolen er strikket i Alpakka fra Drops og mønster fra nøstebarn.
Lilla sjal er heklet etter oppskrift funnet på nettet, garnet er Kitten og et annet lilla garn som jeg ikke husker hva var... men det var ullgarn:)

Så her er noe av det jeg har bedrevet de siste månedene:) Nå er en ny vinhøne og sitteunderlag på tørk, og holder på med et nytt varmeflasketrekk i Marius. Denne gangen i grå og hvitt:)

2 kommentarer:

  1. Hjelpes så produktiv du var da :) Ser Siljemorens kjole er med og :) Den er såå fiin , men nå ble den for liten - huen passer fortsatt da :)

    SvarSlett
  2. Ja, ja.. får iallefall laget mer ting enn blogget:) Koselig at huen passer ennå, den klarte jeg jo ikke å ta bilde av så flink som jeg er.. hehe;)

    SvarSlett