lørdag 12. mai 2012

Vest til gutt


Har nettopp strikket en vest til et tantebarn. Fant mønster på denne hos garnstudio.com. Har aldri strikket i Baby Merino Extra Fine Wool, men det kommer jeg absolutt til å gjøre igjen:) Garnet var veldig godt og er fornøyd med resultatet også. Oppskriften derimot kunne vært litt bedre beskrevet når man skal strikke knappedelen... eller det eventuelt kunne vært tatt et bilde av denne delen.. Jeg har rett og slett ikke tall på hvor mange ganger denne ble strikket og tatt opp igjen.. Uansett - tilslutt ble jeg fornøyd (heldigvis) og vesten er havnet sammen med blekksprut og strikkesokker hos lille Adam i Bergen:)

2 kommentarer:

  1. Hjelpes for en søt vest!!Den ser litt vanskelig ut ja, men du klarer jo alt :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Lillianne:) Den var helt grei å strikke bortsett fra dårlig forklaring bakstykke (synes jeg).. og ellers er jeg glad for å være ferdig:) Tenker du tar litt hardt i når jeg klarer alt;) Klem

    SvarSlett