søndag 9. september 2012

MARIUS

Ja, ja.. så var høsten kommet og det var på tide å virkelig ta frem strikkepinnene igjen:) Koselig det! Noe må man ta seg til når det regner som verst:)

I det siste har det blitt produsert litt forskjellig. Har funnet ut som mange andre at disse tennbrikkettrekkene er flotte i Marius, så det måtte jo lages. Ser nå i ettertid at Sandnesgarn har laget et eget Mariushefte med oppskrift, men jeg har nå diktet jeg.. :)

Og når vi først holdt på med Marius så måtte jeg strikke to nye varmeflasketrekk. Strikket i Tove og tovet i maskin etterpå. Deilige til vinteren..


Nå holder jeg på å strikke ferdig en god og varm vest i Alfa, og siden jeg snart er ferdig her har jeg begynt på en ny Mariusgenser til meg selv:) Så nå har jeg noe å gjøre de neste ukene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar